5 Eylül 2011 Pazartesi

özel tasarım kurabiyeleri

Blog siteme hayırlı bir işden sebep uzun süredir hiçbir yayınımı yayınlayamadım.Bunun sebebi kısa bir süre sonra evlenecek olmamdan dolayı koşurturmalarım ve bir yandan da kurabiye siparişlerimi yetiştirmeye çalışmamdır.Aslında yeni yapılan tüm ürünler www.kurabiyeji.com sitesine eklenmekde ve ayrıca twitter ve facebookda güncellenmekde.ben blog sitemde sizlerle daha çok kurabiyelerim hikayelerini paylaşmak istiyorum,ama ne yazıkkı vakıtsızlıkden blog veremiyorum.Evlenme telaşım bitince kesinlikle bunu bir düzene sokucam :)

 evet şimdide biraz  kurabiyelerden bahsedelim.Hatice hanımla tanışmam uzun uzun mailleşmelerden sonra gerçekleşti.Sevgilisi için ilişkilerini ve daha çok sevgilisinin hobilerinden oluşan bir kurabiye setine karar verdi.Bana ilişkilerini okadr yalın ve güzel cümlelerle anlatmışki kurabiyelerin üstünde sembolleri oluşturmak hiçde zor olmanı benim için.Kurabiyeleri Hatice Hanım ve sevgilisi çok beğenmiş,sağolsun hemen facebookda da paylaşmış.Teşekkür edererim Hatice Hanım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar