24 Eylül 2011 Cumartesi

Sevgiliye Kurabiye

Bu hafta kurabiyelerimi hep kendi çevremdem eski arkadaşlarıma yaptım.Tesadüf işte :) Şimdi yayınladığım kurabiyeler çocukluk arkadaşıma ait.Hey gidi eski günler heyy..Çocukluğum okadar güzel geçti ki,şimdi ki çocuklara üzülerek bakıyorum valla.Biz geç saatlere kadar sokakta yakalamacından tutun da saklambacı yakar topuna kadar bir sürü oyun oynardık.Şimdiki çocuklar ise pclerinin başına kapanmış sabahdan akşama kadar 4 duvar arasından çıkmıyorlar.İnşallah ben kendi çoçuğuma kendi çocukluğum gibi bir çocukluk geçirebilirim:)
  Evet gelelim kurabiyelerimize,yaptığım kurabiyeler aşk kokuyor.Arkadaşım onun için çok değerli olan şanlıurfadaki kız arkadaşına küçük bir sürpriz yapmak istemiş ve hemen aklına ben gelmişim.çok sağolsun:) Aslında arkadaşına bir kez daha kurabiye yapma girişimine girmişti ama çok geç haber verdiği için yetişmeyeceğinden dolayı iptal etmek zorunda kalmıştık.Neyse ki bu sefer bir sorun yaşanmadı ve bende arkadaşımı mutlu etmiş oldum :) Bu arada duyumlarıma göre kurabiyelerim çok beğenilmiş.Havalara uçulmuş :) Karşı taraf çikolata canavarı olduğu için içeriğini parça çikolatalı olarak hazırladım,aynı hanımler kurabiyelerine benzedi.

Derya Çalpan





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar