1 Mayıs 2012 Salı

Anneler Günü Kurabiyeleri

    Anneler Günü Haftasına yaklaşırken postumu önceden yayınlamak istiyorum burdan canım anneme ve tüm annelerimize sesleniyorum;

 Daha karnındayken benimle konuştuğun ve bana arkadaşlık ettiğin için , 
“Doğduğun gün hayatımın en güzel günüydü.”dediğin için , 
  Pişiklerimi  pudralayarak beni rahatlattığın için, 
  Kocaman sarılmaların ve öpücüklerin için,
  Ben öğreninceye kadar sonsuz kere “anne… anne…anne…”yi tekrarladığın için, 
  Gömleğimin kollarını kullanmayayım diye burnumu silmek için elinde bir mendille peşimde
  koştuğun için, 
  Daima “Neden? Neden?Neden?” sorularını sormamı teşvik ettiğin için , 
  Piyeste söylemem gereken tek satırı unutunca, seyirciler arasında oturduğun yerden      fısıldayarak hatırlattığın için ,
  Harika gülümsemelerin için ,
  ”Benim en iyi arkadaşım” olduğun için ,   
  Bana güvendiğin için , uzaktan seven bir anne olmadığın için, 
  Hasta olduğum günlerde bütün gece başımda beklediğin için, 
  Benimle güldüğün , benimle ağladığın için, 
  “Seni seviyorum” dediğin için,    “Ben sana söylediğim !”lerini dilinin ucuna gelse de yuttuğun    için , 
  Eğitimin  bütün  kilitli  kapıları  açacağını öğrettiğin için, 
  İhtiyacım olduğunda daima  orada olduğun için, 
  Hiç  bir şeyin kolay elde edilmeyeceğini,başarının çok çalışmak gerektirdiğini öğrettiğin için,
  Hayatın en güzel yıllarını bana adadığın için, 
  Bana sevgimi ifade etmeyi öğrettiğin için,
  Benim biricik annem sen olduğun için ,


                                                                                                TEŞEKKÜRLER…”   


Anneler Gününde annelerinizi sizde çiçek demeti temalı kurabiye saksısı ile ödüllendirin :)






                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar