31 Ocak 2016 Pazar

Şimşek Mcquenn Pasta

Merhabalar:))

Karşınızda Arda'nın şimşek mcquenn pastası  
Açıkcası bu pastayı yaparken bir sürü sorunlada ilgilenmek zorunda kaldım. Babamın by pass ameliyatı mı bir yandan dersiniz, yoksa oğlum Mustafa Kemal'in ateşlenmesi mi yada eşimin eniştesinin vefat haberi mi :(( Tabii bir de benim ilkokul, ortaokul öğrencilerime verdiğim özel dersler bir yandan. Size bu yanımdan  hiç bahsetmedim. 7 yıla aşkın butik pastacılığın haricinde ilkokul ve ortaöğretim öğrencilerine matematik, fen ve türkçe dersleri veriyorum. Kısacası gündüz ders gece pastayla geçen koşuşturmalı bir hayatım var. İkiside ayrı keyifli benim için. Çocuklarla her zaman iletişimim çok kuvvetli olmuşdur. Onlarla aynı dili konuşarak derslerimizi gayet keyifli geçiyoruz.  Ee tabii pastanın verdiği hazda bir başka...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar